Виїзні ремонти

Щоб оформити виїзний ремонт, виконайте наступні дії:

За посиланням, введіть у відповідне поле код (Service Tag), вказаний на етикетці пристрою). Це дозволить визначити тип гарантії вашого обладнання Dell.

Якщо рівень обслуговування NBD (Next Business Day), зв’яжіться зі службою підтримки Dell за телефоном 0(800) 502 032 0.

Дзвінки на вказаний номер телефону безкоштовні в межах України. Спілкування російською мовою можливе в робочі дні з 9:00 до 17:00.

Співробітник технічної підтримки Dell проведе дистанційну діагностику і підкаже, як усунути проблему.

Якщо для усунення несправності необхідно провести заміну деталі, то Dell відправить авторизованого інженера з необхідною запасною частиною на місце експлуатації обладнання, в узгоджений з Вами час.

Обслуговування, як дистанційне, так і на місці експлуатації, здійснюється тільки в робочі дні.

Терміни прибуття деталі та/або інженера з деталлю на місце експлуатації залежать від Вашого місця розташування.

Базове обслуговування обладнання Dell

Документ “Базове обслуговування обладнання” містить інформацію про саму послугу, етапи обслуговування, додаткові послуги та інші важливі умови, що стосуються придбання послуг Dell.